12 faktaa minusta




1. Rakastan ruokaa. Tää ei varmaan tullut yllätyksenä niille, jotka mut tuntee. Olen joskus itkenyt onnesta ihan vaan hyvän ruuan takia.

2. Olen blogannut ennenkin. Aloitin lukiossa blogin nimeltä Peace, Love & so on, jota pidin useamman vuoden. Kirjoitan myös ruokablogia.

3. Inhoan frisbeegolfia. En ehkä vaan hiffaa koko lajin ideaa - siis sitä, että heitellään kiekkoa ja kävellään sen perässä. Ja kyllä, olen kokeillut. Monta kertaa.

4. Olen piilominimalisti. Haluaisin omistaa mahdollisimman vähän tavaraa. Jotenkin sitä vaan kertyy, vaikka olen ihan tietoisesti pyrkinyt eroon turhuuksista. Pitäisi ehkä konmarittaa.




5. Musta ei ikinä pitänyt tulla yrittäjää, mutta tuli silti. Ja enää en vaihtaisi palkkatöihin.

6. Mun ei pitänyt myöskään mennä nuorena naimisiin. Mutta minkä sille mahtaa, kun se oikea tulee vastaan. Mä vaan tiesin, että tohon mä voisin sitoutua loppuelämäkseni.

7. Mulla on pitkät ripset. Ne hankaa aurinko- ja silmälaseja ja jäätyy päistä talvisin. Harmi vaan, että ne on niin vaaleat, ettei ne näy mihinkään.

8. Inhoan selittelyä. Yritän aina olla selittelemättä, jos esimerkiksi mokaan tai myöhästyn. Yleensä vain myönnän virheen ja pahoittelen.




9. Olen todella puhelinkammoinen ja arastelen puhua vieraille. Tein silti kolmen vuoden uran puhelinmyyjänä opiskeluaikoinani.

10. Olisin järjestänyt Harry Potter -teemaiset häät, jos mies olisi suostunut.

11. Olen ambivertti. Mietin pitkään, miksi en saa itseäni kategorisoitua selkeästi introvertiksi tai ekstrovertiksi. Sitten kuulin, että on olemassa myös ambivertteja, joilla on piirteitä molemmista.

12. Olin teininä kunnon heppatyttö ja kävin tallilla monta kertaa viikossa. Saatoin myöhästyä kotiintuloajoista ihan vaan siksi, että jäin tallille siivoilemaan.

Pitäisit myös näistä teksteistä

1 kommenttia

  1. Siis mä luulin et oon ainoo joka vihaa frisbeegolffii :D

    VastaaPoista